Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

TEC

zľava 2% pri platbe vopred
platí pre všetky produkty

 

 

 

 

%2F214064488713505%3Fref

%3Dts&width=189&height=290&colorscheme=light&show_faces=true&border_color&stream=false&header=true" scrolling="no"

frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:189px; height:290px;"

allowTransparency="true">

 

KONTAKTY

EMI SK s.r.o.
Duklianska 4 budova DREVONA 1.poschodie
Zlaté Moravce 953 01
tel: 0948 150 008
obchod@svetkupelne.eu

Prečo je doprava dôležitá

....V tomto krátkom článku by som chcel odpovedať na dve otázky, ktoré od zákazníkov často dostávame. Zaujíma ich, prečo neposielame tovar prostedníctvom Pošty a prečo majú za dopravu platiť viac ako 5-6 eur, do hodnoty obejdnávky 200€, nad túto sumu je doprava zdarma. Väčšina zákazníkov si Poštu spája s pojmom   " lacná preprava". Áno, to je pravda, ale v prípade listových zásielok.


....Kedysi dávno, keď sme začínali podnikať, sme aj my využívali služby Pošty, ale žiaľ, rýchlo sme zistili, že naša spolupráca nebude fungovať. Je dôležité si uvedomiť, aký sortiment si do kúpeľne kupujeme. Či už je to nábytok do kúpeľne, zrkadlo, vaňa, závesne wc, radiátor, atď., všetko je to krehký tovar. Nikto si do svojej vysnívanej kúpeľne, nedá poškriabaný nábytok alebo poškriabané led zrkadlo, na ktoré čakal 3-4 týždne.


....Každý, komu by bol dodaný poškodený tovar by bol určite smutný a súčasne nahnevaný. Ruku na srdce, v takomto prípade zákaznika väčšinou nezaujíma, že za tovar zodpovedá kuriér a odnesie si to obchod, do ktorého nahnevaný zákazník volá.


....Nie je to ani tak o prepravcovi, ako o šoféroch, ktorí jazdia s tovarom. Tovar stačí zle uložiť, ignorovať smer položenia škatule alebo obľúbené “ tu to ešte potlačím, veď sa to zmestí “ a poškodenie je na svete. Poznáme to určite všetci: kuriér dofrčí, vyloží tovar a odchádza. Takýto postup je zlý! Veľa zákazníkov nevie, že sú povinní dodaný tovar skontrolovať a kuriér je povinný im to umožniť. Všetko je to napísané v obchodných podmienkach, ktoré si žiaľ málokto číta. Podrobná kontrola nie je možná, ale už len kontrola obalu prezradí ako balenie cestovalo po aute, prípadne sklade. Za Vašu kúpeľňu to rozhodne stojí a sú to 3 minúty času. Keď to však nevyriešite priamo na mieste, bude vás to stáť času omnoho viac.

 

....My sme sa rozhodli ísť vlastnou cestou. V dnešnej dobe 80% objednaného tovaru doručíme zákazníkom našou vlastnou dopravou. Vďaka tomu minimalizujeme riziko poškodenia tovaru. Nie je v našich silách doručiť všetky objednávky, preto napr. malý nekrehký tovar posielame osvedčeným kuriérom. Pri doručení vždy so zákazníkom kontrolujeme tovar, či nie je poškodený. Žiaden zhon a stres, veď naším hlavným cieľom je, aby bol každý náš zákazník spokojný.

 

Svetkúpeľne.eu