....Ale žiaľ, v poslednom období sa stretávame s novým štýlom objednávania. Zákazník si tovar objedná, urguje, aj keď je pri každom tovare uvedený termín dostupnosti a následne objednaný tovar neprevezme. ....V takýchto prípadoch sme žiaľ nútení spoplatniť neprevzatie zásielky. Pri neprevzatí zásielky vystavíme zákazníkovi faktúru za dopravu. Pri každej objednávke, nie len na našom eshope, ale na všetkých eshopoch musí zákazník súhlasiť s obchodnými podmienkami ich potvrdením pri odosielaní objednávky. ....Každý zákazník by si mal pred potvrdením objednávky dobre rozmyslieť, či daný tovar naozaj chce, potrebuje, či mu budú stačiť financie, pretože s každým objednaným tovarom sú spojené náklady na jeho zabalenie a doručenie. My sa k zákazníkom chováme vždy čestne a zodpovedne a to isté očakávame od našich zákazníkov. Svetkúpeľne.eu |